Tuesday, October 18, 2011

Review-uri Parfumuri Calvin Klein One, Calvin Klein Secret Obsession

In opinia mea, cred ca parfumurile de la Calvin Klein sunt cele mai accesibile la noi in tara, atat pentru femei cat si pentru barbati.

   Calvin Klein CK One Eau de Toilette Spray
 Multe cupluri isi cumpara acest parfum unisex, cum de altfel si eu l-am cumparat. Cand m-am dat eu cu acest parfum, mirosea intr-un fel, iar cand s-a dat sotul meu, mirosea altfel. Intr-adevar, are un miros placut, fresh, usor fructat, dar din pacate mirosul nu dureaza foarte mult.
 Oricum, pentru cupluri este un parfum minunat!



    Calvin Klein Secret Obsession Eau de Parfum
Cred ca a fost cea mai mare greseala pe care am facut-o atunci cand am cumparat parfumul asta. Mda....mi-a placut foarte mult sticluta lui, si am citit si cateva comentarii despre el, cum ca ar fi sublim, exotic,provocator etc. Da' de unde! Are un miros de parfum ieftin, sincer! Si foarte sincer, NU IL RECOMAND!



No comments:

Post a Comment